برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید
سرخط خبرها

رفیق دزد و شریک قافله! | نگهبانی که ۱۰ سال از محل کار خود سرقت می‌کرد بالأخره دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۷۵۸۳۲
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
رفیق دزد و شریک قافله! | نگهبانی که ۱۰ سال از محل کار خود سرقت می‌کرد بالأخره دستگیر شد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: نگهبان یکی از مجتمع‌های معروف تجاری در مشهد که میلیارد‌ها تومان از اموال کسبه را سرقت کرده بود در حالی با شکایت ۲۳ نفر از مغازه‌داران روبه‌رو شد که پوشاک سرقتی مربوط به ۱۰ سال گذشته نیز در مخفیگاه وی وجود داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان درباره پرونده شکایت مغازه‌داران یکی از مجتمع‌های تجاری معروف در مشهد از نگهبان آن اظهار داشت: چند روز قبل، یکی از فروشندگان پوشاک در مجتمع تجاری «ق»، با طرح شکایتی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، از دستبرد ۶میلیاردریالی به انبار اجناسش در طبقه منفی یک این پاساژ خبر داد.

وی افزود: در پی اعلام این شکایت، بلافاصله گروهی از مأموران دایره تجسس کلانتری احمدآباد وارد عمل شدند و تحقیقات میدانی را با بازبینی دوربین‌های مداربسته مرکز تجاری آغاز کردند، اما هیچ مورد مشکوکی در دوربین‌ها دیده نمی‌شد؛ لذا رصد‌های اطلاعاتی با بازجویی‌های فنی از افراد مرتبط با مرکز خرید در حالی آغاز شد که تعدادی از نگهبانان و فروشندگان فعلی و سابق فروشگاه مذکور نیز زیر ذره‌بین تحقیقات قرار گرفتند.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: در حین بازجویی‌ها و تحقیقات میدانی، نیرو‌های تجسس به یکی از نگهبانان مرکز خرید مشکوک شدند و سرانجام این نگهبان ۴۸ساله که در بازجویی‌ها دچار تناقض‌گویی شده بود به کار خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: این نگهبان، هنگام تعطیلی مرکز خرید، با توجه به اینکه کنترل دوربین‌ها در اتاق محل نگهبانی بوده، دوربین‌های مداربسته را خاموش می‌کرده و به انبار کالا‌ها و اجناس دستبرد می‌زده است.

وی خاطرنشان کرد: این نگهبان که سابقه‌ای ۱۳ساله در این مجتمع تجاری دارد، به‌دنبال اعترافات خود، ۲۷۲ ثوب پوشاک دخترانه و پسرانه سرقتی را تحویل نیرو‌های انتظامی داد. اما ۴ تکه از پوشاک مذکور متعلق به شاکی پرونده نبود و مشخص شد نگهبان مذکور به فروشگاه‌های دیگر هم دستبرد می‌زده است.

سرهنگ نگهبان افزود: در بررسی‌ها مشخص شد ۳ ثوب از لباس‌های کشف‌شده متعلق به یک فروشگاه است و یک ثوب باقی‌مانده نیز از انبار دیگری سرقت شده است. اما این پایان ماجرا نبود و دستبرد به فروشگاه‌ها و انبار‌های دیگر این مرکز خرید نیز برملا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های خود اعلام کرد که پوشاک و کفش‌ها را در قالب کیسه‌های بزرگ زباله از مرکز خرید خارج می‌کرده و بلافاصله به تربت‌جام می‌فرستاده است تا خواهرش در خانه خود به همسایگان و اهالی محل بفروشد. تحقیقات پلیس که با دستور‌های ویژه قضایی همراه بود به منزل همسر صیغه‌ای متهم انجامید و مشخص شد که تعداد زیادی از پوشاک سرقتی نیز در آن مکان نگهداری می‌شود که با انتقال این اجناس به کلانتری تراکنش ۲۰میلیاردریالی حساب بانکی متهم و خواهرش نیز آشکار شد.

سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، افسران دایره تجسس ۱۲۷۰ ثوب انواع پوشاک را که بیش از ۸میلیارد ریال ارزش دارد به کلانتری انتقال داده‌اند و با طرح شکایت ۸ نفر دیگر از صاحبان کالا‌ها که اجناس سرقتی آنان کشف شده بود تعداد شاکیان به ۲۳ نفر رسیده است.

وی گفت: متهم در بازجویی مجدد به اختفای تعداد زیادی از اموال سرقتی در طبقه منفی دو این مرکز خرید هم اعتراف کرد و سرانجام ۸۶۴ ثوب پوشاک زنانه دیگر به ارزش ۷میلیارد ریال هم در حالی کشف شد که صاحب اموال ادعا می‌کرد تعدادی از لباس‌های زنانه سرقتی مربوط به ۱۰ سال گذشته است. بررسی برگه‌های خرید هم نشان داد که ۴۰میلیارد ریال از اموال وی کسری دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->